måndag 27 februari 2012

Australien.

Anledningen till att jag inte har skrivit så mycket har det senaste är för att jag har flyttat till Australien för studier, så jag har dels inte pysslat med så mycket snusk det senaste eller haft tid för den delen.
Lite små uppdrag över internett och sådär har det blivit dock. Alltid skoj! Hoppas det ska bli mer av det så jag kan redovisa mina resultat här sedan. Så om du har några exempel på uppdrag, lämna en liten kommentar.
Annars är Australien sjukt mysigt! Det är mellan 25-35 grader lite beroende på hur vinden kommer från havet.
Skolan började idag och jag är sjukt förvirrad och känner mig redan efter, vi får se om jag kommer in i det sedan, Just nu e det mycket dock.
Eftersom jag inte har så mycket att berätta egentligen, så får jag bjuda på en liten bild-bomb.
Hoppas ni mår bra där hemma!


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar